Op deze pagina behandelen wij de vaakst gestelde vragen, over onderwerpen zoals Bezorging, bestellen, betalen, facturen, accountgegevens, garantie. Kunt u geen antwoord vinden? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder. [email protected]
Momenteel accepteren wij IDEAL, Giftcards, American Express, Maestro, VISA, Betalen op factuur (Voor bedrijven). In de toekomst zullen wij meerdere betaalmethoden overwegen toe te voegen om het klantgemak te verhogen. IDEAL Ondersteunt vrijwel iedere bank in Nederland. Met onze aanstaande uitbreiding naar Belgie en Duitsland worden de betaalmethoden uitgebreid naar onder andere Giropay, Bancontact en Belfius Direct Net
Aangezien uw bestelling volledig geautomatiseerd is kunnen wij hier ook niet meer tussen komen. Indien uw bestelling beschadigd aangekomen is dient dit binnen 48 uur voldoende gemeld te worden.
Als wij u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Als u meer informatie wenst, neem dan gerust contact met ons op. Neem gerust contact met [email protected] op als u meer informatie nodig heeft.
We hebben speciaal voor het verzenden van onze producten een verpakking ontwikkeld die er voor zorgt dat je groene vriend (of vriendin) in uitstekende conditie aankomt. Zo zit de plant in een verpakking die bij het type product hoort. Naast deze plantvriendelijke verpakking geven we onze planten voordat ze verzonden worden nog een extra beetje water voor de lange reis! Ook houd de bezorger natuurlijk voldoende afstand, voor jouw gezondheid en voor de bezorger wel zo fijn!
Omdat wij ook fouten kunnen maken beroepen wij ons op de mogelijkheden van een Ongeldige overeenkomst, zodra een plant bijvoorbeeld van een prijs van €50,- naar €5,- is afgeprijsd gaat het in vele gevallen om een prijsfout. Indien u al heeft afrekent kan ons systeem automatisch de bestelling annuleren, dan krijgt u uw geld terug, En passen wij de fout(en) aan.
We respecteren uw privacy en nemen de bescherming ervan serieus. Ons privacybeleid heeft betrekking op onze verzameling, gebruik en openbaarmaking van informatie die we via onze website en service verzamelen. Het beschrijft ook de keuzes die voor u beschikbaar zijn met betrekking tot ons gebruik van uw persoonlijke informatie en hoe u toegang kunt krijgen tot deze informatie en deze kunt bijwerken. Het gebruik van informatie die via onze service wordt verzameld, is beperkt tot het doel van het leveren van de service waarvoor onze klanten ons hebben ingeschakeld.
Op dit moment hebben wij enkel een samenwerking met PostNL, dit zal voor onbepaalde tijd zo blijven.
Om de factuur te kunnen openen is een programma vereist waarmee je .PDF of .DOCX bestanden kunt openen. Acrobat Reader is hier bij uitstek geschikt voor. Je kunt Acrobat Reader hier gratis downloaden.
Normaal gesproken bieden we geen ondersteuning in het weekend, behalve voor dringende gevallen. In deze gevallen hoeft u alleen "Dringend" in uw e-mail onderwerp toe te voegen, we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Deze wordt per mail verstuurd. (niet ontvangen? mail [email protected] voor een nieuwe)toegestuurd omdat we het milieu zo min mogelijk willen belasten, doen wij dit standaard niet op papier, in uiterste gevallen kunnen wij dit wel doen. En, als de plant een cadeau is voor een verjaardag of een andere gelegenheid wil je natuurlijk niet dat de (gelukkige) ontvanger een plant of bloem cadeau krijgt met de factuur erbij want dat verpest gelijk de verassing!
Jazeker. We verzenden momenteel naar meer dan 20 internationale landen, waaronder België, Luxemburg, Duitsland, Het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Oostenrijk, Ierland, Denemarken, Italië, Portugal, en Spanje.
Het volgen van uw bestelling is eenvoudig en gemakkelijk te doen. We sturen je een e-mail om je te laten weten zodra je bestelling is verzonden. U kunt daarna met uw code bij PostNL uw pakket volgen. U kunt ook een ticket indienen om meer te weten te komen over uw bestelling.
Hier bij Plantena zijn we trots en streven we ernaar om ervoor te zorgen dat alle pakketten op tijd worden afgeleverd. U ontvangt uw bestelling binnen 2-4 werkdagen, afhankelijk van de provincie waarin u woont, vanaf de datum waarop uw bestelling is geplaatst.
1. Controleer uw winkelwagen. Controleer ook de items in uw winkelwagen.
2. Ga naar het scherm Verzenden, factureren en betalen. Zorg ervoor dat u bent ingelogd op uw account (of de juiste gegevens gebruikt).
3. Controleer uw bestelling. U ziet nu uw bestelinformatie en uw volledige kosten, inclusief verzending en belasting.
4. Reken de bestelling af.
5. Ontvang een factuur in uw mailbox. Samen met de aankoopbevestiging.
We streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 16:30 uur besteld worden binnen 2-3 dagen te leveren. Zaterdag kun je ook tot 14 uur bestellen en het pakketje wordt dan dinsdag bezorgd! Heel soms gaan onze beloftes mis, doordat niet de gehele bestelling op voorraad is of er een foutje wordt gemaakt bij ons of bij PostNL. Is je plant na vijf dagen nog niet binnen? Mail ons gerust want dan is er iets fout gegaan, dan kijken we even met je mee en lossen we het samen op!
De bezorging van de bestellingen gaat in samenwerking met PostNL. Dit betekent dat je de dag voor de afgesproken leverdatum een track ‘n trace van ons ontvangt waarmee je jouw pakket kunt volgen. PostNL zal dan op de afgesproken verzenddag een eerste poging doen om het pakket te bezorgen. Mocht je niet thuis zijn dan proberen ze het bij de buren af te leveren. Als dit ook niet lukt nemen ze het pakket weer mee naar het dichtstbijzijnde pakketpunt waar je het pakket binnen 7 dagen op kunt halen. PostNL zal in dit geval een briefje achterlaten met instructies.
ijn de 4-5 werkdagen al verstreken? Helaas gaat er weleens wat mis bij een groot bedrijf als PostNL, als er zoveel pakketjes te verwerken zijn is dit niet vreemd! Als je pakket (nog) niet is aangekomen starten we een onderzoek voor jou, zodat we zo snel mogelijk kunnen achterhalen waar jouw pakket is en deze alsnog laten opsturen. Als je bestelling vervolgens niet gevonden is kijken we samen naar een oplossing.
Nee helaas kan dat niet. PostNL zal je een dag voor de levering een tijdsframe geven waarin zij verwachten jouw pakketje af te zullen leveren. Ben je niet thuis? Je buren nemen het vast wel even voor je aan, anders probeert PostNL het morgen weer.
Wij leveren de planten direct van de kweker. Wij doen ons best om de planten zo goed mogelijk te verpakken, zodat deze in goede staat aankomen bij u. Indien de planten toch onverhoopt schade hebben opgelopen, of als deze niet voldoen aan uw verwachtingen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan via [email protected] Vermeld hierbij een foto van de plant en een omschrijving van uw klacht. Wij kijken dan samen met u naar een gepaste oplossing.
Onze excuses als dit is gebeurd, wij hebben dan een foutje gemaakt tijdens het inpakken van jouw plant. Graag lossen wij dit op. Via onze klantenservice komt u eenvoudig in contact met onze klantenservice. Daarna gaan wij samen met u kijken naar een oplossing.
Mocht u een klacht hebben over Plantena dan kunt u ons altijd via het contactformulier, of per briefpost bereiken door middel van de eerder genoemde gegevens. Mocht u vervolgens niet tevreden zijn met de klachtafhandeling, of wilt u een onafhankelijke partij benaderen voor de klacht, dan kunt u dit voorleggen bij de volgende Europese instantie: Geschillencommissie van het Europees ODR Platform Of contact met ons opnemen.
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'alle cookies toestaan' om u de allerbeste ervaring te bieden. Klik op Cookies accepteren om de site te blijven gebruiken.
You have successfully subscribed!
This email has been registered